لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان در نخستین بازی دور برگشت به دیدار رفسنجان می‌رود 



دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور  از امروز به میزبانی یزد آغاز خواهد شد.
  
به گزارش صبح ساحل، دور برگشت گروه (د)  لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور  از امروز چهارشنبه نهم تیرماه به میزبانی  استان یزد آغاز خواهد شد.
تیم فولاد هرمزگان در گروه( د) لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور با تیم های خانه بسکتبال رفسنجان، مهران شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، خانه بسکتبال یزد و پادما یدک ایرانیان اصفهان هم گروه است. 
تیم فولاد هرمزگان در نخستین بازی دور برگشت با تیم هیات رفسنجان بازی می کند. نماینده هرمزگان در دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار  شد در بازی نخست خودش با خانه بسکتبال رفسنجان بازی کرد که این دیدار با نتیجه ۶۰ بر ۴۰ به سود خانه بسکتبال رفسنجان به پایان رسید.  فولاد هرمزگان در دومین بازی خودش با خانه بسکتبال یزد بازی کرد و ۷۵ بر ۳۵ تیم یزدی را شکست داد. نماینده هرمزگان در سومین بازی  با تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان میزبان دور رفت بازی کرد و ۷۰ بر ۵۴ مغلوب شد.  فولاد هرمزگان در بازی چهارم خودش با مهران شیراز بازی کرد که مهران شیراز ۷۹ بر ۷۰ فولاد هرمزگان را شکست داد.  فولاد هرمزگان در آخرین بازی دور رفت به  مصاف کهکیلویه و بویر احمد رفت که ۶۱ بر ۵۸ بازی را واگذار کرد. در این دوره از مسابقات برای تیم فولاد هرمزگان آرين گردی تختی،  آریا جعفری، محمد امين محجوب ، امير حسين نادری پور ، اهورا خاكی نهاد، هومن اسماعيلی ، ايليا اميری توسلی،  علی قريشی، ياسين درويش نژاد ، آبتين دولتشاهی و بنيامين خضری با هدایت ناصر عباس زاده بندری به میدان می روند.  نويد رجبی کمک مربی و  محمد زارعی كريانی سرپرست این تیم هستند و علی شاوی پور به عنوان مدیر تیم  بسکتبال فولاد هرمزگان را همراهی می کند. 
مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور در چهار گروه ، دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود.
در گروه الف تیم های کسری نیشابور، خانه بسکتبال مشهد، شهدای بابل، شورا و شهرداری شاهرود، رامیان گلستان و پارسه دامغان در بابل با هم رقابت خواهند کرد. 
در گروه ب تیم های علوی ایلام، خانه بسکتبال لرستان، خانه بسکتبال مریوان، خانه بسکتبال همدان، خانه بسکتبال اردییل و خانه بسکتبال بهار همدان در مریوان با هم دیدا  خواهند کرد. در گروه ج این رقابت ها تیم های غفاری تاکستان ، اندیشه شهرکرد، خانه بسکتبال شیراز، کهگلویه و بویراحمد، شمس زنجان و ذوب آهن اصفهان هم گروه هستند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها